niedziela, 28 lipca 2013

Info :-)

            W związku zapytaniami jednym przypadkowym, drugim celowym dotyczącymi mojego samopoczucia w kwestii nadużywania bądź nie przeze mężamegoprawietrzeźwegotrzeźwego napojów wyskokowych, informuję, że mam w głębokim poważaniu jego działania dotyczące rujnowania sobie zdrowia.
        Aktualnie bardziej jestem zainteresowana swoim, z uwagi na pewne niedomagania starczego wieku :D.
Przez dłuuuuuuugi czas bolała mnie głowa. Pomalutku eliminowałam ewentualne przyczyny.
Aż się dowiedziałam. W wyniku badania TK okazało się, że mam torbiel na szyszynce, częściowy zanik płatów oraz draństwo o wdzięcznej nazwie hyperostosis frontalis int., które to draństwo daje inne ciekawe  objawy w części ciała poniżej głowy. Niezależnie od hipera jestem szczęśliwą posiadaczką astmy, powiększonej wątroby, a w piątek miałam urografię. Hm oryginalne doznanie. Po kontraście mam "chomiczki" na policzkach. Żaden botoks nie potrzebny :-).
 Ach przepraszam, zapomniałam o nadciśnieniu:-)).
Moi mili mając na stanie takie, a nie inne przypadłości, które w większości zawdzięczam temu................* naprawdę uwierzcie,że zwisa mi jego działalność. W tej chwili najbardziej martwi mnie brak pracy a co za tym idzie brak własnych dochodów.

      Poczucie humoru wciąż mi dopisuje, a od niedawna przeprowadzam ciekawy eksperyment socjologiczny, o wynikach którego Was poinformuję, kiedy zobaczę wyniki. Na razie zapowiada się obiecująco ;-D.



*można wpisać, co się akurat nawinie na myśl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz