niedziela, 24 listopada 2013

Wy młodzi

W dniu wczorajszym po powrocie z miejsca zatrudnienia i ogarnięciu meliny, jaką staje się powoli ten dom, stanęłam przed lustrem celem dokonania oględzin. Nie wypadły one zachęcająco, oj nie.
Działanie grawitacji na mym obliczu jest widoczne gołym okiem, nawet bez okularów a ostatnimi czasy bez okularów świat jest cokolwiek rozmazany. Tu wisi, tam się marszczy, słowem wiek robi swoje. A i ostatnie wydarzenia nie pozostają bez wpływu na widok mego oblicza. Więc dlaczegoż dokonywałam tych oględzin?
Ano dlatego, że w dniu wczorajszym spotkała mnie przezabawna sytuacja. Stałam dzielnie za kasą, kiedy podeszła do mnie pani, na moje uzbrojone w okulary oko mająca niewiele więcej lat niż ja i pokazując mi dwie niemowlęce czapeczki, zapytała którą bym wybrała, bo ona nie może się zdecydować. Czapeczka nr 1 była w kolorze białym, którego nie znoszę, czapeczka nr 2 w kolorach szarym i różowym. Różowego też nie lubię, ale akurat ten był przyzwoity. Wobec powyższego mówię do pani, że ja nie jestem dobrym doradcą albowiem azaliż i ponieważ białego koloru nie znoszę, więc może lepiej niech kogoś innego poprosi o radę w tym zakresie. A pani na to rzekła: "bo wy młodzi wcale dziś białego nie lubicie, a to taki ładny kolor".
Wy młodzi... Ja domniemywam, że z tyłu krótko, z przodu długo, a grzywka 5 cm nad okulary zrobiły swoje, ale żeby aż tak ??? :D

4 komentarze:

  1. No to Wy mlodzi/ Bob, Blond Agatka lub Maria Dąbrowska z portretu na ścianie w klasie w PRL/ ;)))))tak trzymac!. A swoją droga za 20 zl to u nas fryzjer grzywke podcina ;)pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas usługi fryzjerskie są droższe niż we Wrocławiu. Pani Marta prowadzi działalność legalną inaczej ;-) oraz dla mnie po starej znajomości, stad taka cena.
    A ta Marysia Dąbrowska-hmm to chyba już drobna przesada :-))))).

    OdpowiedzUsuń
  3. no co.... 5 cm nad okularami grzywka miała być ;)))))))))no dobra Marysia Dąbrowska na POLECZKĘ obcięta.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, hmm włosy to ja mam DŁUŻSZE niż do połowy ucha :-).
      Agatka zdecydowanie :-))))

      Usuń